Am terminat studii superioare anul trecut ciclul I Bologna ,lucrez in adm.publica si la transformarea postului am primit referent de specialitate cl.II.Din ce stiam eu referent de specialitate cl.II se acorda pentru studii superioare de scurta durata.Va rog ma poate lamuri cineva.Multumesc.Mentionez ca lucrez ca personal contractual
Nu ati spus in ce an ati fost promovat, dar ambele legi prevad acelasi lucru:
Lege cadru nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
Art. 38. - În baza art. 18 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare, salarizarea absolvenţilor ciclului I şi II (Bologna) se face la nivelul absolvenţilor cu studii superioare de lungă durată (S).
LEGE-CADRU nr. 284 din 28 decembrie 2010 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
ART. 27
În baza art. 18 alin. (1) şi (3) din Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare, salarizarea absolvenţilor ciclului I şi/sau II (Bologna) se face la nivelul absolvenţilor cu studii superioare de lungă durată (S).
Undeva este o problema, nu exista postul de referent de specialitate contractual clasa II. Ori exista clasa, si atuncti vorbim de functia publica de referent de specialitate, ori este contractual, si atunci avem grade profesionale. Conform legii 330/2009, postul contractual de referent de specialitate grad II este prevazut pentru studii superioare (anexa I/3 I B). Din anul 2011, reincadrarea s-a facut pe inspector de specialitate. Asa ca, incadrarea pare corecta.
In ce functie a-ti fostinaite de a fi promovat ?
Daca a-ti fost pe o functie publica de referent trebuia sa promovati intr-o functie de asistent Cl I