avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 876 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Salarii calcul contributie fond handicapati
Discuție deschisă în Fiscalitate - Salarii

calcul contributie fond handicapati

Buna ziua,
Am o intrebare legata de modul de calcul al contributiei la fondul de handicapati, mai exact despre modul de calcul al nr mediu de angajati.
La calculul nr mediu de angajati nu sunt numarati cei cu contracte suspendate. Prin urmare nu ar trebui sa fie numarati cei care sunt in medical? indiferent ca e medical suporata de firma sau de FNUASS?
Multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns: irinajunca , utilizator 08:09, 28 Noiembrie 2011
Din moment ce se spune ca in calculul efectivelor zilnice nu vor fi incluşi salariaţii aflaţi în concediu fără plată, cei aflaţi în grevă, cei detaşaţi la lucru în străinătate şi nici cei ale căror contracte individuale de muncă sunt suspendate, fara vreo alta precizare privind anume situatia celor ale caror cim uri sunt suspendate prin incapacitate temporara de munca,in zilele suportate de catre angajator,este f. clar ca si aceasta categorie nu se ia in calcul.
De altfel,sursa de plata a cm este importanta doar prin prisma stagiului de cotizare realizat pt. somaj.
Ultima modificare: Sâmbătă, 26 Noiembrie 2011
ContSters136493, utilizator
Multumesc frumos!

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Calcul numar mediu angajati si fond handicapati irinajunca irinajunca Buna ziua, Am o intrebare legata de modul de calcul al numarului mediu de angajati contributiei la fondul de handicapati, mai exact despre modul de calcul ... (vezi toată discuția)
Cm accident de munca Radu Aura Radu Aura Rog sprijin pentru rezolvarea următoarei spete: angajat cu 01.08. are concediu medical cod indemnizatie 03 (acc.munca) din data de 22.08.Înainte de angajare ... (vezi toată discuția)