avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 939 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Ce fel de PFA mi s-ar potrivi?
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Ce fel de PFA mi s-ar potrivi?

Buna seara!
Vreau sa va rog a ma indruma cum sa fac lucrurile in mod sigur si legal. Sunt tanar student cu abilitati artistice, iar de curand am inceput sa fac difetite ornamente pentru gradina : pitici de gradina, statuete, ghivece din beton, ghips etc. Nu intentionez sa imi deschid magazin dar as dori sa am posibilitatea de a imi promova produsele pe internet si in targuri. Este necesar infiintarea unui PFA ( neplatitor de tva)? Veniturie obtinute nu or sa fie mari deaceea nu stiu daca merita aceasta investitie.
Este mai simplu devoltarea unui PFA pentru comerciant fara a mentiona faptul ca eu produc respectivele produse?
Ce mi s-ar potri mai bine?
Va multumesc !
Cel mai recent răspuns: Petre Enache , Avocat 21:10, 25 Noiembrie 2011
mai bine ca producator handmade decat ca comerciant... daca ai calitatea de producator o poti avea si pe cea de comerciant dar viceversa nu se poate... fiind handmade, este normal ca productia sa fie mica si vanzarea redusa

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Ajutor din partea ue in agricultura zolysoftsolutions zolysoftsolutions Buna tuturor. Fratele meu detine o microferma (sere pt. legume) in propria gradina. Are certificat de producator de la primarie. Cu asta isi vinde ... (vezi toată discuția)
Trebuie bon fiscal? Fane988 Fane988 Buna ziua! O persoana se inregistreaza ca PFA pe norma de venit cu CAEN = 4799 (Servicii de vanzare ziare, reviste si carti - Comerţ cu amanuntul efectuat ... (vezi toată discuția)