avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 904 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pe timpul facultatii
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pe timpul facultatii

Buna,
sunt studenta in anul I la o facultate din cadrul Universitatii din Craiova, cursuri de zi, cu taxa. Anul universitar a inceput in luna octombrie 2011.

In anul 2012, intentionez sa fac un copil aproximativ prin luna septembrie.
Intrebarea pe care doresc sa o formulez este "voi beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului?"

Multumesc frumos

Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:47, 12 Decembrie 2011
Da, veti beneficia de indemnizatie. Presupun ca studiile sunt acreditate?
Beneficiati de indemnizatie pentru CCC daca in cele 12 luni premergatoare nasterii copilului frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului universitar, la nivelul studiilor universitare de licenta ori de master, precum si ale invatamantului postuniversitar la nivel de masterat, organizate potrivit legii, intr-un domeniu recunoscut de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, cu exceptia situatiei de intrerupere a cursurilor din motive medicale.
Buna,sunt studenta anul 2 la master,lucrez de 8 luni cu carte de munca si vreau sa stiu daca primesc indemnizatie avand in vedere k nu am 12 luni lucrate

1. OUG 111/2010 spune ca in cele 12 luni premergatoare nasterii trebuie sa aveti venituri profesionale impozabile dar puteti sa aveti si perioade asimilate acestora cum ar fi frecventarea fara intrerupere, a cursurilor de zi ale invatamantului universitar, la nivelul studiilor universitare de licenta ori de master, precum si ale invatamantului postuniversitar la nivel de masterat.

2. Asa ca veti putea beneficia de indemnizatie pentru CCC.