avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 911 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Indemnizatie crestere copil pe timpul facultatii
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Indemnizatie crestere copil pe timpul facultatii

Buna,
sunt studenta in anul I la o facultate din cadrul Universitatii din Craiova, cursuri de zi, cu taxa. Anul universitar a inceput in luna octombrie 2011.

In anul 2012, intentionez sa fac un copil aproximativ prin luna septembrie.
Intrebarea pe care doresc sa o formulez este "voi beneficia de indemnizatia pentru cresterea copilului?"

Multumesc frumos

Cel mai recent răspuns: Valeriu TUDOR , Consultant resurse umane 12:47, 12 Decembrie 2011
1. Daca cele 12 luni sunt acoperite de perioada de studentie atunci aduceti adeverinta numai de la facultate.

2. Daca ati avut salariu mai mare si totatul veniturilor nete pe lunile pana la nastere impartite la 12 dau mai mult de 600 lei atunci puteti sa completati si adeverinta tip cu aceste venituri (in sensul ca veti primi, poate, o indemnoizatie pentru CCC mai mare de 600 lei).
Ultima modificare: Luni, 28 Noiembrie 2011
Valeriu TUDOR, Consultant resurse umane
tudorvaleriu a scris:

1. Daca cele 12 luni sunt acoperite de perioada de studentie atunci aduceti adeverinta numai de la facultate.


Daca acum sunt in anul I de facultate si voi naste in septembrie, vor fi 11 luni de studentie.
Inainte de facultate (adica asta vara) am absolvit examenul de Bacalaureat si apoi a urmat vacanta de vara cand m-am inscris la facultate.
Dvs ati spus ca "frecventati, fara intrerupere, cursurile de zi ale invatamantului universitar", dar este defapt o combinatie intre invatamant liceal si cel universitar.
In aceasta situatie voi beneficia de indemnizatie?