O societatea comerciala a emis in perioada 1996-2000 facturi pentru un sediu inchiriat unui cabinet de avocatura. SC s-a inregistrat in contabilitate, cabinetul nu a platit aceste facturi pentru ca la rindul lor a emis catre SC facturi de prestari servicii juridice, urmind a se face o compensare intre SC si cabinetul de avocatura.
Dupa aceasta perioada ,cabinetul in anul 2011 spune ca nu a primit facturile de chirii si sa-i transmita SC copii ale facturilor, SC nemaiavand facturile din 1996.
Intrebarea este: poate cabinetul de avocatura sa se inregistreze in contabilitatea lui in anul 2011 cu facturi emise de SC in 1996??????? Cum credeti ca s-ar putea face aceasta compensare intre SC si cabinetul de avocatura? Va multumesc anticipat pentru raspuns, Florina
nu pot sa cred, ca firma de avocatura asteapta anul 2011 pentru a inregistra facturi din 1996-2000.Dar ei nu au sesizat ca au ramas cu sold la factura emisa pentru onorarii? NU aveti dovada ca au fost expediate, sau macar semnate de primire?Din punctul de vedere al SC, avand documentele inregistrate( facturile de chirie si facturile de onorarii) poate emite el ordinul de compensare.Cabinetul sa se descurce.In 2011 nu poate afecta cheltuielile anului, cu cele aferente altor exercitii, se vor conta pe 117.