avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1224 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Abuzuri ENEL
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Abuzuri ENEL

Ma numesc C.P. si doresc sa va semnalez pe scurt o situatie, probabil recurenta, generata de ENEL si careia trebuie sa-i faca fata mama mea, C.T., pensionara, domiciliata in Bucuresti.
Apelez la consultanta si expertiza dumneavoastra in speranta ca voi putea solutiona legal aceasta problema.
In luna iunie a.c. C. T. primeste factura ENEL in care sunt inscrise suma de plata pentru luna respectiva si o extra suma de aproximativ 1300 lei reprezentand o pretinsa diferenta intre indexul pana la care s-a efectuat plata si un index care s-a citit la schimbarea contorului. La schimbarea contorului C. T. nu a fost de fata, iar operatorul a semnat in fals procesul verbal de schimbare a acestuia. Mentionez ca schimbarea a avut loc in luna august 2010.
Fata de aceasta situatie, C. T. solicita audienta la ENEL unde i se spune ca este buna de plata. Speriata, mama achita jumatate din suma, 600 lei. In data de 4 iunie inregistreaza la sediul ENEL o reclamatie la care nu primeste raspuns in termenul legal de 30 zile. Depune o a doua reclamatie in luna august, la care i se raspunde ca situatia este data spre analizare. In toata aceasta perioada, in facturile ENEL apar penalitati la suma ramasa de plata; mama suna la ENEL unde functionarul spune ca nu trebuie sa plateasca penalitati pana la sosirea unui raspuns oficial la reclamatie. Agentia de Protectie a Consumatorului ii raspunde ca nu poate interveni pana la primirea raspunsului oficial de la ENEL.
La ultima factura, ENEL ataseaza o scrisoare prin care o ameninta sa plateasca penalitatile respective in valoare de aproximativ 13 lei, in caz contrar urmand sa i se intrerupa furnizarea energiei electrice. Mama plateste si de data aceasta penalitatile, dar ne intrebam in ce masura poate lua sfarsit aceasta situatie absurda prin care o pensionara este hartuita si umilita.
Va multumesc anticipat pentru raspunsul dumneavoastra.
Cu stima,
C.P.

[EDITAT - e de preferat sa nu va dati numele, multumesc pentru intelegere]
Ultima modificare: Miercuri, 30 Noiembrie 2011
Ares-3, moderator

Alte discuții în legătură

Factura enel gresita cesna1001 cesna1001 Buna,am primit acum doua zile o factura enel de regularizare indicand o suma mare de platit cu o perioada de facturare de 18 luni. Precizez faptul ca eu din 6 ... (vezi toată discuția)
Problema furnizor enel Synchro Synchro Buna ziua, Am intampinat o problema cu furnizorul de servicii ENEL. O sa prezint \\"povestea scurta\\" pentru a nu ne pierde in prea multe informatii: Am ... (vezi toată discuția)
Furnizor energie electrica - regularizarea la 3 ani si factura aberanta rabina rabina Buna ziua, Din iulie 2011 locuiesc in chirie si am un consum foarte mic de energie electrica. Plata medie, la 2 luni era de 70 lei. Pana in 23.01.2013, ... (vezi toată discuția)