Din iulie 2011 locuiesc in chirie si am un consum foarte mic de energie electrica.
Plata medie, la 2 luni era de 70 lei. Pana in 23.01.2013, cand s-a facut regularizarea si m-am trezit cu o factura de 850 lei, ceea ce este aberant.
Le-am trimis o solicitare online, prin care ceream sa imi precizeze datele de regularizare pentru locuinta mea. Mi s-a raspuns 21-31 ianuarie si iulie.
Am verificat in contul MyEnel online, care exista din februarie 2011.
Nici nu locuiam in acest apartament in perioada aceea.
De atunci si pana acum nu a fost facuta nici o regularizare.
Si sunt convinsa ca povestea e mai veche.
Problemele mele sunt:
ENEL nu are obligatia sa faca regularizarile o data la 6 luni?
Ii pot reclama pentru asta?
Oricum le voi cere o situatie a regularizarilor din ultimii 3-4 ani,
cred ca au obligatia sa mi-o dea.
Vreau sa fac o reclamatie in acest sens si sa contest factura, pentru
ca nu am de gand sa platesc o suma nejustificata.
As dori sa primesc detalii pentru solutionarea problemei si eventuale
precizari legate de modul de formulare a contestatiei, reclamatiei
si locul unde trebuie depuse.
Va rog sa precizati daca locuinta are contor si daca intre indexul inscris pe factura de regularizare si acela afisat pe contor exista corespondenta. Si daca la intrarea in locuinta in 2011 ati stabilit care era indexul afisat de contor.
Locuinta are contor.
Nu a fost stabilit indexul la intrarea in locuinta in 2011.
Desigur, exista corespondenta, doar a fost trecut imediat dupa regularizare.
Problema este ca saltul fata de cele anterioare este total deplasat.
As dori sa stiu daca exista niste prevederi legale care privesc obligativitatea Enel de a face regularizarea in intervalul pe care si-l asuma.
Multumesc.