Eu sunt studenta la Conservator, la vioara. Precum va puteti imagina, trebuie sa studiez si la facultate nu sunt suficiente sali. In consecinta, conjunctura ma obliga sa repet acasa.
Vecinii se plang in mod constant de zgomot (care, recunosc, poate fi deranjant). Totusi, astazi pe la 18 30 (adica, din cate stiu eu, la o ora la care aveam dreptul sa fac zgomot) vecinii de sus au decis sa reactioneze matur si sa dea manele la max. si sa loveasca in podea, nici eu nu stiu cu ce de se auzea asa. Si-au atins scopul de a ma deranja la randul lor (desi cred ca tot ei sufereau mai tare de pe urma propriei galagii. Nu au boxe suficient de puternice ca sa acopere o vioara). Intamplarea m-a pus pe ganduri insa. Mai tarziu, respectiva doamna de deasupra a venit sa ma informeze ca am permisiunea dansei sa studiez 40 min. (fata de cele 4 ore indispensabile unui violonist de peste 10 ani) de la 7 20 pana la 8 00 dar ca la prima incalcare a intervalului indicat va chema politia. Toate acestea inainte sa pot deschide gura. Nu aveam de gand sa ma cert, dar mi s-a parut de neacceptat atitudinea. In consecinta, am asteptat sa termine ce avea de spus si sa plece, fara sa ii spun nici da, nici nu si am dat fuga sa caut legea. Eu o stiam intr-o versiune mai veche, cu interval de liniste de la 14 la 17 si de la 21 la 09 dar se pare ca acum s-a micsorat intervalul de la 13 la 14 si de la 22 la 08. Daca nu incalc acest interval in nici un fel, sunt in vreun pericol din punct de vedere legal?
Da.Conform art.25 din Legea nr.61/1997 republicat daca tulburati fara drept a linistii locuitorilor, prin producerea de zgomote.Amenda este de la 200 lei la 1000 de lei.:-/:hugall::fight:
Conform L nr 61/1991 republicata daca vacinii staruie exista posibilitatea sa se gaseasca un "organ"care - fara sa fie autorizat si fara sa aibe in limita de competenta masurarea pragului sonor,poate sa dispuna incadrarea in norma mentionata si sa va aplice sanctiune
Linistea la bloc
engels