Nu este corect.
Trimiteti un mail la Departamentul de Relatii cu clientii al firmei respective in care sa dati toate detaliile, inclusiv o scanare a bonului de retur de la service - sper ca nu l-ati lasat la magazin sau aveti macar o copie - si spuneti ca aveti de gand sa faceti o reclamatie la Protectia Consumatorului.
Listati acel mail, duceti-l si la magazin, cereti sa il inregistreze si sa va dea si dvs. numarul de inregistrare. (veti avea nevoie de dovezi ale incercarii de a rezolva pe cale amiabila problema dvs. in caz ca o sa trebuiasca sa va adresati Protectiei Consumatorului).
Daca refuza, spuneti-le ca veti consemna si asta in reclamatia pe care o veti face daca nu vor sa va schimbe produsul cu unul la un pret identic sau apropiat de pretul de raft al cuptorului cumparat de dvs. Daca pretul este mai mare puteti incerca o negociere, insa nu cred ca ati avea prea multe sanse. In schimb, nu puteti fi obligat sa acceptati un produs mai ieftin.
Cu putina insistenta veti rezolva problema, pentru ca nu au legatura campaniile de marketing ale magazinelor cu garantia produselor vandute.
Am procedat asa cu un radiator si am asteptat aproape o luna, insa mi l-au inlocuit (cu unul cu 20 de lei mai scump, intr-adevar, pentru ca nu mai aveau acelasi model si nu am vrut sa mai astept pana cauta prin depozite).
Cititi acest articol pentru a intelege exact care va sunt drepturile:
www.avocatnet.ro/content/art...
Iar daca nu reusiti cu vorba buna, aici aveti un model de reclamatie la Comisariatul pentru Protectia Consumatorului - cum trebuie sa fie intocmita ca sa fie luata in considerare:
www.avocatnet.ro/content/for...