avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 897 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice PFA, II, AF - Persoana fizica ... Sediu PFA
Discuție deschisă în PFA, II, AF - Persoana fizica autorizată, Întreprindere individuală, Asociaţie familială

Sediu PFA

Buna ziua. Sunt student si doresc sa devin PFA, sa deschid un magazin cu produse alimentare si nealimentare, numai ca locatia unde as vrea sa devina adresa PFA este a bunicului meu. Mama mea este singura mostenitoare, eu fiind singurul sau nepot. Mentionez ca bunicul este in viata si este de acord ca eu da infiintez PFA la adresa unde se afla proprietatea. Ce trebuie sa fac in acest sens, pe proprietatea respectiva nu exista nicio constructie.
Va rog sa ma ajutati cu informatii cat se poate de detaliate. Va multumesc!
Cel mai recent răspuns: mimafi , utilizator 08:50, 6 Decembrie 2011
Pana nu se construieste efectiv un sediu pe teren (cu intabulare, si toate cele...) nu se poate stabili sediul PFA acolo.
Infiintati PFA-ul la adresa bunicului sau la alta adresa( a parintilor de ex) daca nu detineti o proprietate, iar ulterior cand construiti pe acel teren deschideti acolo un punct de lucru. Asta numai daca doriti sa aveti PFA-ul inainte de a incepe afacerea. Fiind student, beneficiati de anumite facilitati la infiintarea firmei conform HG 166/2003. Detalii aici: [ link extern ]
Va multumesc pentru raspunsuri si as mai avea o intrebare, in cazul in care as am plasa pe acest teren o constructie provizorie, de ce documente as avea nevoie si care sunt pasii de urmat?:-/

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acte pentru infiintare ii preda7 preda7 sunt in somaj din luna decembrie si nu mi am gasit loc de munca m am decis sa ma privatizez sa imi deschid o intreprindere individuala,imi spuneti va rog ce ... (vezi toată discuția)