sunt studenta in anul 2 la FR, la Univ Spiru Haret si as vrea sa stiu daca am sau nu dreptul la pensia alimentara de la tatal meu. pana acum mi s-a spus ca trebuie sa fiu la o facultate de stat, apoi ca nu conteaza la ce facultate, dar conteaza sa fiu la zi, deci ....
va rog mult sa ma lamuriti si pe mine si daca aveti orice fel de intrebari pt a mai clarifica situatia, va raspund cu placere
va multumesc din suflet
Exista posibilitatea de a va fi acordata aceasta pensie de intretinere.Solutiile in asemenea spete nu sunt intotdeauna aceleasi.Au existat situatii juridice cand pensia de intretinere a fost acordata in pofida studiilor universitare la ID sau FR.
va puteti adresa cu o actiune in stabilirea cuantumului pensiei de intretinere judecatoriei in a carei raza teritoriala domicileaza paratul!
Acest cuantum este de 1/ 4 din veniturile cu caracter permanent ale tatalui , si poate fi mentinut pana la varsta de 26 de ani , daca respectiva persoana aflata in intretinere este in continuarea studiilor.
Dvs trebuie sa faceti dovada ca , tinand cont de toate elementele de fapt ale situatiei de fapt a dvs , aceasta pensie de intretinere se impune .
Puteti apela la un avocat pt reprezentare si pentru a sustine aceasta actiune cu argumente convingatoare !
Succes
deci trebuie sa demonstrez ca am nevoie si pt ca nu pot sa lucrez? s-ar putea lua in considerare faptul ca am doi copii mici, iar cel mai mic are o problema medicala si eu trebuie sa fiu in permanenta langa el?
va multumesc foarte mult pt ca mi-ati raspuns si mai ales atat de repede. as mai avea intrebari pt ca este situatia complicata si grea la parintii mei. divortul lor se finalizeaza pe 29 octombrie. apoi .....
as mai avea intrebari in legatura cu o mostenire a mamei mele si avocatul care cred ca si-a batut joc in stil mare de ea pt ca este prieten cu avocatul tatalui meu. dar nu stiu daca mai pot sa mai intreb aici sau trebuie sa deschid alte subiecte la locurile lor ?!