sunt studenta in anul 2 la FR, la Univ Spiru Haret si as vrea sa stiu daca am sau nu dreptul la pensia alimentara de la tatal meu. pana acum mi s-a spus ca trebuie sa fiu la o facultate de stat, apoi ca nu conteaza la ce facultate, dar conteaza sa fiu la zi, deci ....
va rog mult sa ma lamuriti si pe mine si daca aveti orice fel de intrebari pt a mai clarifica situatia, va raspund cu placere
va multumesc din suflet
Am mai zis si vad ca trebuie sa repet, nu e vb de orgolii si/sau ambiti, e vb de demnitate si respectul de sine. Nu stiti absolut nimic din povestea mea, de ce comentati in defavoarea mea? Parca acest forum era pt ajutor! Si regulile de care vb sunt valabile doar pt utilizatori? Pt voi moderatorii si administratorii este cale libera in a ataca oamenii care cer ajutor? Cine a inceput discutia asta intr-un mod negativ, nejustificat si mai ales nesustinut? Fireste ca nu mi-ati raspuns la intrebarile pe care vi le-am adresat. Nu e vina dumneavoastra. Probabil sunteti inca tanar(a), e si vina mediului in care ati crescut. Acum vorbind foarte serios, ce rost are sa ma mai iau si de avocat? Am terminat-o cu el!