avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 658 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... pensia alimentara pt studenti
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

pensia alimentara pt studenti

sunt studenta in anul 2 la FR, la Univ Spiru Haret si as vrea sa stiu daca am sau nu dreptul la pensia alimentara de la tatal meu. pana acum mi s-a spus ca trebuie sa fiu la o facultate de stat, apoi ca nu conteaza la ce facultate, dar conteaza sa fiu la zi, deci ....
va rog mult sa ma lamuriti si pe mine si daca aveti orice fel de intrebari pt a mai clarifica situatia, va raspund cu placere
va multumesc din suflet
Asta iti si ziceam.. avand in vedere sistemul mare si faptul ca suntem mici pe langa el, dar nu invizibili...oricum in cazul tau, nu are nici un rost si finalitate in ceea ce priveste partea cu avocatul...ar fi inca o bataie de cap pe langa multele pe care le ai...
Deja situatia se complica si nu stiu sincer, avand in vedere faptul ca abia am terminat facultatea si ca nu am practica mai deloc, as putea sa iti exprim niste pareri, dar de aici in colo, nu le lua drept bune naparat. Poate ar fi indicact sa isi exprime parerea consultantii de pe acest forum, ei sunt mult mai in drept sa iti dea un sfat cu privire la ce ai mai putea face...cat tine de mine, sper sa te ajut..nu sa te incurc!