avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 875 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Fiscalitate - Impozit pe venit, ... impozitarea veniturilor de freelancer
Discuție deschisă în Fiscalitate - Impozit pe venit, CAS, CASS

impozitarea veniturilor de freelancer

Buna ziua,

Lucrez ca freelancer pe un singur site: [EDITAT-reclama in forum] si vreau sa imi inregistrez aceste venituri spre impozitare. In ianuarie 2012 voi infiinta un SRL-D avand ca activitate principala arhitectura si secundar servicii de grafica. Este posibil sa-mi trec veniturile de pe site-ul [EDITAT[ pe aceasta firma? daca da, puteti sa-mi spuneti ce baza legala pot studia pentru a intelege procedeul? Mentionez ca nu exista un contract printat/semnat prin care sa justific provenienta banilor. Totul e facut prin intermediul site-ului.

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!
Ultima modificare: Joi, 8 Decembrie 2011
Gabriela Monica Ionescu, Consultant fiscal
Cel mai recent răspuns: antagonick , utilizator 01:41, 19 Decembrie 2011
Va rog, un raspuns.

Va multumesc!
mesajul a fost editat de un moderator insa de raspuns.. mai greu.
Ultima modificare: Luni, 19 Decembrie 2011
antagonick, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Cum se pot înregistra în contabilitate în lei, facturile emise în valută - euro, usd etc. (pentru un srl)? ContSters451390 ContSters451390 Bună seara! Am o mare nelămurire în legătură cu emiterea facturilor în valută. În primăvara acestui an, mi-am înființat un SRL cu activitatea ... (vezi toată discuția)
Buna ziua. va rog mult sa mă ajutați cu niste răspunsuri daca ... Creepycat Creepycat Buna ziua. Va rog mult sa mă ajutați cu niste răspunsuri daca aveți timp. Am de câțiva ani o firma înființată cu ajutorul unui cabinet de avocatura. ... (vezi toată discuția)