avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 781 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general rugaminte
Discuție deschisă în Contabilitate în general

rugaminte

rog si eu pe cineva avizat sa ma lumineze intr-o problema,din fericire nu sunt contabil:P,sunt inginer:D,dar m-au pus sa le fac contabilitatea primara,acum intrebarea:daca plata se face cu cardul bancar,si se elibereaza un bon de catre POS,acel bon are valoare fiscala si se inregistreaza ca atare in borderoul de vanzari,sau trebuie eliberat si un bon fiscal .......desi nu o sa am in casa nici un ban:O,va rog luminati un inginer amarat:sorry:,va multumesc anticipat=D>
Cel mai recent răspuns: grupmodal , utilizator 08:09, 12 Decembrie 2011
Plata va aparea in extrasul de banca la incasari.,d-voastra treceti in borderou acel bon care iese de la POS,deci se considera incasare si se va duna cu "z" de la casa de marcat.
cred ca bine am inteles..:hm:
Pe langa bonul emis de POS se emite si bonul fiscal al casei de marcat.

Daca va ocupati cu contabilitatea primara, spuneti-ne concret cu ce anume va ocupati pentru ca orice cifra scrisa intr-un registru produce consecinte si in alta parte.

Sa luam cazul descris de dvs. Suma incasata cu card si consemnata in bonul emis de POS si, de asemenea, si in bonul emis de casa de marcat fiscala nu se inregistreaza in registrul de casa, asa cum bine a zis si doamna Iuliana Bontea.
Casa de marcat are posibilitatea de a inregistra astfel de incasari cu un card bancar prin intremediul unui " buton " care se numeste CARTE CREDIT .
Apare incasarea in " Z " dar se justifica in acelasi timp si " lipsa banilor din casa" :luck:

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Plata card emitere bon fiscal? LazarAlinaMihaela LazarAlinaMihaela Buna ziua, am un coafor si am avut o \\\\\\"mica problema\\\\\\" cu un client. Practic domnul a achitat cu cardul acum o saptamana plata unor servicii care ... (vezi toată discuția)