Marți, 11 februarie, are loc evenimentul: Negocierea colectivă - Alegerea reprezentanților angajaților și provocările practice. Participă →
Buna seara,
....
Va intreb:
1. este legala conditia confidentialitatii consultarii documentului de catre reprezentanti si este corect ca ei au ales anumiti angajati care sa citeasca ?
2. cat de mult de "negociaza" regulamentul intern?
3. Cum trebuie adus la cunostinta angajatilor acest document sid e catre cine - de angajator sau de catre reprezentanti? Avand in vedere ca angajatorul are obligatia informarii despre el, cat trebuie sa faca el si cat angajatii? In situatia data rolul reprezentantilor inceteaza odata cu consultarea documentului?
4. Cat de corecta este ideea extrasului?
5. Pot angajatii sa fie sanctionati ca urmare a neluarii lui la cunostinta timp de 3 saptamani?
este legata de situatia citirii documentului de catre reprezentanti, in avansul aprobarii lui, adica exact la momentul la care reprezentantii sunt consultati. Codul zice doar ca acestia pot fi consultati, dar nu zice in ce mod. Adica, angajatorul a gresit sau conditionand consultarea documentului fara ca informatiile din el sa fie discutate cu angajatii de catre reprezentantii lor? Dupa aprobare nu exista restrictii.