Buna ziua
Am o intreprindere familiala infiintata in 2008.
In decembrie 2011 am facut un contract de inchiriere cu o persoana juridica pt un spatiu in care sa desfasor o activitate de comert potrivit codului caen pe care il am.
Am declarat punctul de lucru la finante si am iregistrat casa de marcat pe punctul de lucru,
Intrebarea mea este ;
Ce acte imi trebuiesc pt inregistrarea punctului de lucru la registrul comertului in asa fel incat dosarul sa fie complet.
Am depus deja actul de proprietate al spatiului ( detinut de persoana juridica cu care am incheiat contract de inchiriere, copie dupa certificatul fiscal al IF-ului meu, copie dupa buletinele membrilor IF-ului , Proces verbal de predare-primire al spatiului si se pare ca nu este suficient, mi s-a spus sa ma uit pe sit-ul registrului comertului sa vad ce mai trebuie numai ca pe acel sit vorbeste de punctul de lucru de la ifiintarea firmei , a sediului social , nu a uinui punct de lucru deschis ulterior.
Va rog, daca cineva a trecut prin aceste birocratii sa ma lumineze. Multumesc
Depuneti cerere de mentiuni, copie dupa contractul de inchiriere pentru punctul de lucru, extras CF de informare pentru dovedirea proprietarului spatiului.
Buna ziua, ma mira faptul ca in urma cu cateva zile a venit un reprezentant al fiscului la firma si mi-a comunicat, verbal, ce-i drept ca nu mai este necesara declararea punctului de lucru! Nu stiu in baza carei legi...
Atentie sa nu cadeti in astfel de capcana. Punctul de lucru trebuie sa fie inregistrat legal, altfel nu puteti desfasura activitate comerciala, nu puteti deduce cheltuielile aferente - chirie, utilitati, imbunatatiri ....