Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
In data de 16.12.2011 s-a lansat campania Banking [EDIT] pentru toti clientii Click,Alo si Easy 24 Banking [EDIT] ( operatiuni de schimb valutar fara przentare la ghiseul bancii prin care s-au acordat rate de schimb mai avantajoase fata de ratele de schimb practicate la ghiseele bancii).
Ca urmare a acestei oferte am accesat si eu acest serviciu de schimb valutar online.
Insa ,la setarea in aplicatiile bancii a datelor aferente acestor cursuri preferentiale,s-a facut o eroare un cazul unor valute ( cursul de vanzare a valutei RUB au fost inversate cu cele de cumparare ).
In aceasta situatie am tot vandut si cumparat pana am ajuns la o suma de cateva mii de Euro (echivalent ) pe care am si incasat-o de la banca.
Am sunat si m-am interesat la banca sa vad daca e ceva neregula si am primit raspuns ca totul e OK.
Toata aceasta greseala a bancii a durat vreo trei zile in care nu numai eu faceam acest schimb valutar ci o gramada de clienti ai bancii.
Ulterior,m-am trezit cu o notificare pe mail ca trebuie sa returnez acesti bani ( diferenta de curs incasata si tranzactionata de mine ) .
Ca o concluzie:
-trebuie sa restitui banii?
-reprezinta ceea ce am facut eu vreo infractiune ?
-pot sa mai dorm linistit ?
Parerea mea e ca ,in cel mai rau caz as fi obligat sa restitui acesti bani printr-o obligatie civila ,nu penala.
Astept cu interes raspunsurile dvs
E greseala bancii ca nu a fost atenta la ce face. Dvs. nu aveti nici o obligatie sa returnati nimic, banca nu poate schimba pretul la care v-a vandut produsul financiar.
Daca va agaseaza in continuare luati legatura cu ANPC si cu BNR