Buna seara!As dori sa va intreb urmatorul lucru:
am cumparat o masina de la Satu Mare,fostul proprietar mi-a dat toate actele,carte de identitate,talon,asigurare,rovinieta,am facut contract de vanzare cumparare,fisa de inmatriculare.Am mers cu ele la directia taxe impozite Satu Mare au eliberat certificat de atestare fiscala dar fisa de inmatriculare nu au vizat spunand ca nu e necesar asa ceva.O sa am probleme cu ea la taxe impozite,adica nu o sa o ia in evidenta din cauza asta?Sau la politie la inmatriculari?Daca da ce e de facu?Fostul proprietar a fost de 3 ori la ei si au refuzat sa o stampileze spunand ca acest lucru nu e necesar.
Daca pe langa fisa de inmatriculare aveti si certificat fiscalnu este nici o problema.
De obicei se solicita fisa de inmatriculare cu viza circumscriptiei financiare
Normal era necesara numai fisa de inmatriculare dar vizata.
Avand in vedere ca dvs. aveti si certificat fiscal al vanzatorului, cu atat mai bine astfel puteti arata ca acesta nu are debite.
TDorina
Utilizator 1din 1 utilizatori consideră acest răspuns util
Am inmatriculat recent un auto. Cei de la ghiseu mi-au spus ca era necesara numai fisa de inmatriculare cu vizele necesare.Dar a fost bine ca am adus si un certificat fiscal ca sa arat ca nu am datorii. Fisa de inmatriculare atesta ca vanzatorul nu are datorii. Acelasi aspect il atesta si certificatul fiscal.
Actele care sunt solicitate la inmatriculare sunt:
1. Cererea solicitantului; Cerere înmatriculare
2. Fişa de înmatriculare, semnată de fostul şi noul propietar, vizată la organul fiscal teritorial competent (în locul vizei fostului propietar se poate depune certificatul de atestare fiscală emis de organul fiscal teritorial competent);
3. Cartea de identitate a vehiculului, în original şi copie;
4. Documentul care atestă dreptul de proprietate, în original şi copie;
5. Actul de identitate al solicitantului, în original şi copie;
6. Dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice, în termen de valabilitate;
7. Copia asigurării RCA, în termen de valabilitate;
8. Dovada plăţii taxei de înmatriculare de 52 lei în cazul vehiculelor cu masa mai mică sau egală cu 3500 kg sau de 125 lei în cazul vehiculelor cu masa mai mare de 3500 kg;
9. Certificatul de înmatriculare al fostului proprietar în care acesta a înscris transmiterea dreptului de proprietate;
10. Plăcuţele cu numărul de înmatriculare, dacă fostul propietar are domiciliul/sediul pe raza altui judeţ;
11. Dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare de 37 lei (se poate achita la CEC sau BCR);
12. Dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare (dacă acestea nu se păstrează de fostul proprietar) în valoare de 40 lei pentru număr la rând respectiv 85 lei pentru număr preferenţial, sume achitate la ghişeul de depunere documente;
13. Certificatul de autenticitate al vehiculului emis de Registrul Auto Român;
14. În cazul persoanelor juridice vor fi depuse documentele care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie (de exemplu certificat înregistrare la Registrul Comerţului), precum si împuternicirea reprezentatului legal al acestora;
15. Procură specială autentificată de notarul public, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.