avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 560 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Şomaj, concediu creştere copil, ... Sistemul de coplata
Discuție deschisă în Şomaj, concediu creştere copil, asigurări sociale şi asistenţă socială

Sistemul de coplata

buna ziua,
va rog sa ma lamuriti si pe mine cu acest sistem de coplata: a intrat in vigoare, eu sunt insarcinata si daca ma internez trebuie sa mai platesc ceva sau atunci cand voi naste?
va multumesc
Cel mai recent răspuns: ContSters136493 , utilizator 00:47, 13 Ianuarie 2012
Legea 220/2011 a intrat in vigoare de anul acesta insa, de la costurile coplatii vor fi scutiti:
• copiii pana la varsta de 18 ani, tinerii intre 18 ani și 26 de ani, daca sunt elevi, absolventi de liceu, pana la inceperea anului universitar, dar nu mai mult de 3 luni, ucenicii sau studentii, daca nu realizeaza venituri din munca;
• bolnavii cu afectiuni incluse in programele nationale de sanatate stabilite de Ministerul Sanatatii, pentru serviciile medicale aferente bolii de baza respectivei afectiuni, daca nu realizeaza venituri din munca, pensie sau din alte resurse;
• pensionarii cu venituri numai din pensii de pana la 740 lei/luna.


Citeste mai mult: www.avocatnet.ro/content/art... .
iustinian13 a scris:

buna ziua,
va rog sa ma lamuriti si pe mine cu acest sistem de coplata: a intrat in vigoare, eu sunt insarcinata si daca ma internez trebuie sa mai platesc ceva sau atunci cand voi naste?
va multumesc


Legea exista ,dar nu au fost publicate inca normele de aplicare,adica nu stim la ora aceasta exact cum vom plati si cat vom plati.Normele se asteapta in termen de 60 de zile de la publicarea Lg.220/2011,deci undeva in februarie.Pana atunci nimeni nu va poate da un raspuns sigur.In prezent ,cf. legislatiei in vigoare,nu platiti (cel putin oficial)nimic in plus.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură