avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 898 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediul de ingrijire copil si garantia
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediul de ingrijire copil si garantia

Buna ziua. Lucrez ca gestionar la o firma de constructii , in luna noiembrie 2011 am terminat garantia pentru gestiune ... in februarie trebuie sa intru in concediul prenatal fiind insarcinata in luna a 7 a. Intrebarea este : mi se restituie garantia stransa pana acum? cei de la firma spun ca nu mi-o restituie , numai in cazul imi fac lichidarea?? mi se pare o aberatie!!!
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 07:34, 13 Ianuarie 2012
Raspunsul firmei a fost corect. In perioada concediului de maternitate si CCC contractul va este suspendat. Pe aceasta perioada nu vi se mai retine garantia lunara.
mie nu mi se mai retine garantia din luna noiembrie deoarece am acumulat cele 3 salarii. Alte firme restituie garantia dc cineva intra in concediu de maternitate... eu cred ca e dupa angajator . din moment ce eu predau gestiunea mi se pare corect sa-mi dea si ei banii care mi i-a retinut pana in momentul de fata .
Garantia in numerar si dobinda aferenta pot fi ridicate de catre gestionarul titular al carnetului de consemnare la incetarea contractului sau de munca sau la trecerea intr-o functie pentru care nu se cere garantie, in situatia in care nu a cauzat o paguba sau cind paguba a fost acoperita in intregime. - art.16 teza I din Legea nr.22/1969.

In acest caz, garantia nu se restituie daca c.i.m. a fost suspendat ...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Recuperare garantie de la fostul angajator ramona maria ramona maria Buna, ce trebuie sa fac sa imi recuperez garantia de la un fost angajator? mentionez ca nu mai lucrez la el din august anul trecut. in toata perioada in care ... (vezi toată discuția)