avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 935 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... concediu de odihna neefectuat
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

concediu de odihna neefectuat

In anul 2011 am lucrat pana in 26 septembrie, si de atunci sunt in concediu medical, neintrerupt.La finele concediului medical ,in martie 2012,am dreptul sa iau zilele de concediu de odihna ramase din 2011?.am dreptul la zile de concediu de odihna, numai pe perioada lucrata???Mii de multumiri
Cel mai recent răspuns: Cornel Vasile , Consilier juridic 20:19, 13 Ianuarie 2012
Aveti dreptul sa va luati zilele de concediu neefectuat. Zilele de concediu de odihna se reduc proprotional cu perioada nelucrata ( cea in care ati avut concediu medical)
1. ) Angajatorul este obligat să acorde concediu, până la sfârşitul anului următor, tuturor salariaţilor care într-un an calendaristic nu au efectuat integral concediul de odihnă la care aveau dreptul.

1. Co se acorda proportional cu activitatea prestata intr-un an calendaristic.... chiar daca art.145 alin.2 C.mun. contravine unei hotarari preliminare pronuntate de Curtea Europeana de Justitie la data de 20 ianuarie 2009, referitoare la interpretarea dispozitiile art. 7 din Directiva 2003/88.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Solicitare co intrerupt de 2 ani de concediu medical monicalirca monicalirca Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu privire la urmatoarea problema In cadrul unei institutii publice, in urma cu 2 ani o salariata a intrerupt concediul de ... (vezi toată discuția)
Concediul de odihna carmenliv carmenliv O salariata aflata in concediu de crestere copil din august 2011, mai poate beneficia de concediu de odihna, avand in vedere ca in in anul 2011 aceasta a ... (vezi toată discuția)