avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 483 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... Echivalare studii
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

Echivalare studii

Sunt de profesie subinginer . Am si diploma de conversie profesionala la nivel universitar -educatie tehnologica cu durata de 4 semestre. In prezent sunt profesoara de educatie tehnologica. Am lucrat ca subinginer 18 ani si 10 ani in invatamant.
Va rog sa-mi spuneti daca se pot echivala studiile conform ordinului 5553
( mentionez ca indeplinesc toate conditiile acestui ordin)
Va multumesc.
Daca intruniti conditiile, mai trebuie doar sa depuneti dosarul conform art 4 din Ordin:

Art. 4. - Dosarele cu documente justificative, care atestă că sunt îndeplinite cumulativ condiţiile de echivalare prevăzute la art. 3, se transmit către inspectoratele şcolare, inspectorului responsabil cu dezvoltarea resurselor umane, în vederea centralizării şi înaintării către structurile universitare care asigură formarea iniţială şi continuă a personalului didactic, pentru evaluare şi eliberarea atestatelor de echivalare.
Art. 5. - Procedura de echivalare se finalizează cu acordarea Atestatului de echivalare, al cărui model este prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta metodologie, valabil pentru ocuparea de funcţii didactice în învăţământul preşcolar şi preuniversitar obligatoriu.

Modelul Atestatului de echivalare il puteti accesa pe urmatorul link:
[ link extern ]

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Echivalare diploma de absolvire AureliaSerbanescu AureliaSerbanescu Buna ziua. Am absolvit in anul 2000 Colegiul universitar cu durata de 3 ani, specializarea Tehnologie informatica si lucrez ca profesor de TIC la o scoala ... (vezi toată discuția)