Buna seara,
am un srl in dizolvare de catre orc ,am angajat lichidator,dar pe acest srl am un spatiu comercial pe care doresc sa il vand.Am impozitul platit la zi pentru spatiu+teren aferent,la aceasta vanzare imi trebuie si certificat de la anaf?sau este suficient cel de la primarie?actele se fac la notar sau se face doar o factura si apoi noul proprietar se intregistreaza cu ea?
Va rog sa imi raspundeti si mie,trebuie sa am toate declaratiile depuse la anaf pentru a obtine certificat de atestare fiscala de ei,sau doar de la primarie?
Multumesc anticipat!
Buna seara .
Pentru firmele aflate in lichidare,de valorificarea bunurilor se ocupa,lichidatorul,impreuna cu dvs. Bunurile care se vand in procedura insolventei,sunt vandute libere de orice sarcini, conform Codului de procedura fiscala, ceea ce nu inseamna si ca restantele fiscale pentru aceste bunuri, calculate pana deschiderea procedurii,si inscrise in tabelul definitiv,nu trebuie achitate de catre firma debitoare .
Sau poate ca va aflati in lichidare prin ORC si nu prin insolventa,admisa de Tribunal?
Cu stima,
Marius Bote.
insolventa dispusa de orc,dar lichidatorul l-am numit si platit pana acum eu.trebuie sa am certificat de atestare fiscala a socitatii pentru a vinde acest bun?
MUltumesc mult!
Buna ziua .
Lichidarea unei firme prin O.R.C. nu inseamna lichidarea in procedura insolventei,adica insolventa admisa de catre Tribunal,coform Legii nr.85/2006-republicata ,cu toate consecintele acesteia .
Inteleg ca sunteti deci in lichidare prin O.R.C.cf.Legii nr.31/1990 .
O.R.C.-ul nu poate dispune insolventa, ci Tribunalul Comercial.
In acest caz,va trebuie certificat fiscal,deoarece nu vi se pot aplica prevederile Legii nr.85/2006 .
Cu stima,
Marius Bote .