avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 781 soluții astăzi
Forum Discuţii contabile şi ... Contabilitate în general Contributie PENSIE deductibila?
Discuție deschisă în Contabilitate în general

Contributie PENSIE deductibila?

Buna ziua,

Va prezint un caz concret la care inca nu am un raspuns "concret" ...
Lucrez ca PFA din 2008 fara a fi angajat in lata parte. De atunci am un contract cu Casa de pensii conform legii 19/2000. As dori sa stiu daca sumele platite pot fi deduse din incasarile PFA. De la finante nu am primit un raspuns concret .."nu ar fi deductibile pentru ca am platit la caserie, am primit o chitanta emisa pe persoana fizica cu CNP, iar chitanta nu e pe PFA".
Am sunat la Casa de Pensii si am primit urmatorul raspuns "Casa nu are softul necesar pentru a pastra evidenta pe persoana juridica ... evidenta se pastreaza pe CNP".
Am revazut contractul din 2008 cu Casa de pensii ... la punctul - incadrarea in prevederile Legii 19/2000 e bifata "persoana autorizata sa desfasoare activitati independente".
Ce pot sa fac in aces caz? Sunt deductibile aceste contributii? Daca da, ce se poate face pentru anii anteriori in care nu am trecut la cheltuieli deductibile aceste sume, tocmai raspunsurilor primite de la angajatii ANAF?

Multumesc mult pentru raspunsuri

Alte discuții în legătură

Somatie de la casa nationala de pensii Adrian1483 Adrian1483 O persoana a primit de la Casa Nationala de Pensii Publice (CNPP) o somatie care spune ca in baza de date a ANAF, persoana se afla intr-una din situatiile: - ... (vezi toată discuția)
Pfa - contributie pensie gratiela65 gratiela65 Problema mea se refera la achitarea contributiei pentru pensie in perioada 2008-2010.Este vorba despre o persoana fizica autorizata care realiza venituri pe ... (vezi toată discuția)