Ma adresez dvs. cu o intrebare referitoare la deplasarile in strainatate.
As vrea sa stiu ce acte trebuie sa fie intocmite pentru delegarea unui angajat si ce trebuie sa asigure in mod obligatoriu angajatorul pe perioada aceasta.
Decizie de delegare si sa tineti cont de prevederile art.18 c.mun., si anume:
(1) In cazul in care persoana selectata in vederea angajarii ori salariatul, dupa caz, urmeaza sa isi desfasoare activitatea in strainatate, angajatorul are obligatia de a-i comunica in timp util, inainte de plecare, informatiile prevazute la art. 17 alin. (3), precum si informatii referitoare la:
a) durata perioadei de munca ce urmeaza sa fie prestata in strainatate;
b) moneda in care vor fi platite drepturile salariale, precum si modalitatile de plata;
c) prestatiile in bani si/sau in natura aferente desfasurarii activitatii in strainatate;
d) conditiile de clima;
e) reglementarile principale din legislatia muncii din acea tara;
f) obiceiurile locului a caror nerespectare i-ar pune in pericol viata, libertatea sau siguranta personala;
g) conditiile de repatriere a lucratorului, dupa caz.
(2) Informatiile prevazute la alin. (1) lit. a), b) si c) trebuie sa se regaseasca si in continutul contractului individual de munca.
(3) Dispozitiile alin. (1) se completeaza prin legi speciale care reglementeaza conditiile specifice de munca in strainatate.
Delegarea
tabita_hreniuc
Buna ziua, ma poate ajuta si pe mine cineva. Am o firma care recruteaza lucratori pentru munca in Italia. As dori sa stiu ce acte sunt necesare pentru ... (vezi toată discuția)