avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 454 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Retinut nevinovat de jandarmi in zilele ...
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Retinut nevinovat de jandarmi in zilele Manifestatiilor din zona Universitate

Buna ziua,
As vrea sa va povestesc ce mi s-a intamplat in urma cu 2 zile.
Fusesem la facultatea unde sunt student (Geografie la Universitatea din Bucuresti) pentru a preda un proiect la topografie in jurul orelor 17. In jurul 18.30 am iesit de la facultate, prin curtea interioara (iesirea spre Bld. Regina Elisabeta), mergand spre gura de metrou, cu intentia de a merge acasa, impreuna cu un coleg si o colega. Chiar inainte de gura de metrou (Universitate) am fost opriti de o echipa de jandarmi care ne-au cerut, mie si colegului meu, sa ne legitimam, dupa care ne-au perchezitionat sa vada daca nu avem ceva interzis la noi. Eu aveam intr-un buzunar un briceag elvetian multifunctional (Swiss) pe care chiar il folosisem la proiectul pe care abia il predasem profesorului de la facultate. Atunci jandarmii m-au oprit. Colegului, negasindu-i nimic, i s-a facut semn sa plece impreuna cu colega care ne insotea. Eu am asteptat cateva minute, dupa care unul dintre jandarmi a venit impreuna cu un tanar, necunoscut, ducandu-ne la o duba cu care am fost transportati la Sectia 3 de politie. Cand am ajuns acolo nu mai era nici un retinut, eu fiind primul. Am asteptat in jur de 30 de minute intr-o sala unde erau mai multi jandarmi si politisti, intre timp unul dintre jandarmi chinuindu-se sa completeze un proces verbal. Au venit apoi niste ofiteri (banuiesc, pentru ca nu s-au prezentat. probabil de la CP) care au facut poze "armei"(briceagului multifunctional) gasite in posesia mea, iar mai apoi m-au chemat in alta camera unde mi-au facut poze si m-au amprentat (asemenea unui infractor/criminal). Eu nefiind de acord cu amprentarea, am sustinut acest lucru si in