Buna dimineata tuturor!
Am o problema cu un contract de telefonie mobila . In decembrie, pe 30 mi s-a terminat contractul si de buna credinta, desi eram in concediu, am intrat intr-o agentie cosmote si am solicitat prelungirea contractului. Inainte ca dumnisoara sa imi prezinte ofertele dumneaei, i-am spus ca doresc doua lucruri: prelungirea prezentului contract la aceeasi valoare de abonament precum si valorificarea punctelor de fidelizare prin achizitia unui telefon. In conditiile din acea zi: stres de sfarsit de an, foarte multi clienti care tot o intrebau diverse lucruri, nerespectandu-se distanta de confidentialitate asupra convorbirii pe care ar fi trebuit sa o purtam, angajata, a ales sa vada mai intai care este valoarea punctelor acumulate si ce telefoane are disponibile pentru a imi putea oferi. Mentionez ca am ales un telefon si am specificat ca valoare abonamentului doresc sa imi ramana asemanatoare cu cea existenta. In momentul in care mi-a sosit prima factura din acest an, am constat ca factura a crescut de la o medie de 42 lei la 53 lei.
In momentul in care am contactat o agentie din localitatea de resedinta acestia mi-au spus ca nu este nimic de facut!
Ceea ce doresc este sa fac un act aditional la prezentul contract prin care sa mi se reduca planul tarifar.
In momentul verificarii punctelor de fidelitate si alegerii telefonului, Dvs. poate nu ati mai dorit sa platiti o diferenta de bani pentru achizitia acestuia. Atunci domnisoara v-a trecut la un plan tarifar superior, valoarea telefonului ramanand aceeasi.
Mai depinde si de perioada pentru care ati prelungit abonamentul. Pentru un an, valoarea telefonului este una, pentru doi ani este alta. Iar valoarea abonamentului depinde de toti acesti factori. Imi mentin ideea pe care mi-am format-o. Ati ales un telefon cu o valoare mai mare decat cea care trebuia compensata cu punctele de fidelitate.
Buna dimineata!
Intradevar, am ales un telefon cu o valoare mai mare! Dar diferenta am achitat-o cu numerar. Ceea ce m-a deranjat este ca m-a incadrat la un plan tarifar mai mare decat am avut inainte, desi am specificat clar ca nu am nevoie de un plan tarifar mai mare care implica si costuri mai mari dar si minute si extraoptiuni mai mari, care nu imi erau utile.
Abonamentul mi-a fost prelungit pe 2 ani!
Intrebarea persista: cum pot modifica angajamentul contractual pentru un plan tarifar mai mic?
@laura.matei
In acest caz sigur s-a incheiat un contract de prelungire a abonamentului respectiv. Cunosc aceste detalii, deoarece si eu sunt abonata la acest operator de telefonie mobila de foarte multi ani. Nu cred ca au putut sa prelungeasca contractul decat cu o oferta actuala.
Ok atunci e de vazut ce conditii de prelungire a contractului au fost inscrise in noul contract, respectiv daca este prevazut noul plan tarifar sau noua oferta.