1. In anul 2008 am incheiat un contract de furnizare cablu cu o anumita firma
2. In anul 2009 am achizionat un apartament nou in care m-am mutat in dec.2009 si pot dovedi cu chitante de plata la intretinere.
3. In luna martie 2010 am gasit un chirias pentru vechiul apartament care a dorit sa vina in locatie cu contractul sau de telefonie cablu si internet de la o alta firma.
4. Ca urmare in cursul lunii martie am fost la o sucursala a firmei cu care aveam eu incheiat contractul unde am solicitat rezilierea contractului. Functionara ne-a mentionat ca trebuiesc platite ultimele facturi neachitate si apoi ni se va intrerupe automat contractul prin neplata pe perioada a 3 luni cum de altfel scrie si in contract
Citez:
daca abonatul nu a efectuat, in termen de cel mult 90 de zile de la expirarea termenului de plata , , contractul poate fii considerat de acesta (firma) ca fiind reziliat de drept...
5. Am achitat de buna credinta suma ceruta si am considerat contractul inchis in 90 de zile
6. In sept2010 ancheiat amenajarea vechiului apartament si s-a mutat noul chirias cu cablu de la firma pe care a ales-o.
7. In cursul verii 2010 fara sa stiu data exacta am constat taierea cablului de la prima firma care intra in vechiul meu apartament .
8. In data de 9.12.2010 primesc o notificare prin care sunt instiintat ca daca nu achit o anumita suma voi fi executat silit de acea firma si mi s-a explicat ca contractul nu a fost reziliat in fapt si ca el continua
9. Am incercat sa-l il reziliez si am platit suma ceruta
10. Dupa acesta ultima plata pe care am acceptat-o din comoditate sa mai inteleg ce reprezinta am intocmit un dosar in care explicam ca numai locuiesc fizic acolo si ca apartamentul este inchiriat si doresc rezilierea contractului
11. In 21.01.2012 telefonic sunt instiinta ca nu pot rezilia contractul daca nu platesc serviciile pentru inca un an de zile, mai mult voi platii in continuare
12. Mentionez ca in 2010 acea firma a trecut pe cablu optic in zona vechiului apartament dar la mine nu este nici o conexiune .