Va constituiti o societate comerciala, avand ca obiect Activitati de protectie si garda (cod CAEN 8010).
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNFIINTAREA UNEI SOCIETATI SPECIALIZATE DE PAZA
- Cerere înregistrata si datata prin care societatea comerciala solicita autorizarea, adresata I.G.P. - Directia Politiei de Ordine Publica
- Adresa (adresele) prin care asociatul (asociatii) si directorul general (executiv) au fost avizati de organele de politie
- Statutul societatii sau actul constitutiv al acesteia, în care sa fie mentionat obligatoriu codul CAEN 8010
- Contractul de societate, în situatia în care sunt mai multi asociati
- Cerere si certificatul de înscriere de mentiuni prin care se atesta completarea obiectului de activitate cu prestatii corespunzatoare codului CAEN, daca se impune
- Certificatul de înmatriculare la Registrul Comertului
- Certificatul de înregistrare fiscala
- Sentinta instantei de judecata cu încheierea judecatorului delegat pe lânga Registrul Comertului
- Alte cereri de mentiuni privind modificarile survenite în cadrul societatii
- Curriculum vitae al asociatului (asociatilor) si directorului general (executiv) - detaliat
- Declaratie pe propria raspundere a asociatului sau directorului general, autentificata, cu privire la disponibilitatea financiara a societatii de a asigura dotarea cu uniforma si mijloace individuale de autoaparare
- Regulamentul de organizare si functionare a societatii în domeniul pazei, obiectivelor, bunurilor si valorilor, care va cuprinde obligatoriu urmatoarele capitole:
- Dispozitii generale
- Structura organizatorica a societatii
- Conditii de angajare, cu respectarea legislatiei muncii si a prevederilor din Legea 333/2002, cu modificarile si completarile ulterioare
- Pregatirea personalului si controlul acestuia în serviciu
- Atributiile personalului - pentru fiecare categorie: asociat, director, sef compartiment, sef zona (obiectiv), sef tura, agent de paza
- Dotarea personalului - conform prevederilor legale, cu mijloace de protectie si autoaparare, descrierea uniformei si a însemnelor folosite, continutul legitimatiei de serviciu
- Dispozitii finale, în care se vor face referiri cu privire la folosirea obligatorie în activitatea de paza a documentelor de serviciu, conform Ordinului M.I.nr.16/2001
Documentele se depun la Serviciul Politiei de Ordine Publica din cadrul I.P.J.
pentru firma de paza trebuie sa detineti si documente din care să rezulte că personalul de conducere posedă pregătire corespunzătoare atribuţiilor ce îi revin, respectiv atestate de absolvire a unor cursuri de calificare sau adeverinţe din care să rezulte că a profesat minimum un an în domeniul pazei obiectivelor, bunurilor şi valorilor (dovada se face prin anexarea avizului poliţiei şi copiei după cartea de muncă). Sunt exceptate de la obligaţia obţinerii certificatului profesional persoanele care fac dovada că provin din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională;
1) Rezervarea denumirii firmei si intocmirea actului constitutiv;
2) Demersurile de avizare prealabila, mai exact, Avizul de principiu eliberat de inspectoratul judetean de politie sau, dupa caz, de catre Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti;
3) Inregistrarea firmei la Registrul Comerutului;
4) Demersurile de inregistrare a denumirii societatii si a insemnului distinctiv (al emblemei) la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci.
5) Demersurile de obtinere a licentei de functionare de la Politie.
Bineinteles, in fiecare etapa se intocmesc si se prezinta anumite documentatii si se efectueaza anumite demersuri.
:luck: