Avizele cerute in cazul anumitor activitati din codul caen se obtin dupa infiintarea firmei. Si mi se pare just, intrucat un aviz trebuie sa contina datele de identificare ale firmei. Raspunsul la intrebarea dvoastra este :nu puneti carul inaintea boilor!
Ce ar mai trebui sa stiti in legatura cu aceasta activitate este faptul ca se refera obligatoriu la activitatea principala. Nu se mai accepta activitatea de paza si protectie in secundar.
Depinde mult de modul de lucru al fiecarei filiale a ONRC. Pentru mai multa siguranta intrebati la ONRC din judetul dvoastra. In orice caz, tot cu infiintarea firmei veti incepe: rezervare denumire, intocmire act constitutiv, etc.
Aveti aici mai multe detalii:
* Pentru constituirea societăţilor comerciale, la cererea Oficiilor teritoriale ale registrului comerţului ori a reprezentanţilor societăţilor, se vor acorda avize de principiu societăţilor comerciale care au ca obiect principal de activitate codul CAEN revizuit – 8010 pentru activităţi de protecţie şi gardă.
Pentru acordarea avizului de principiu (prealabil), se va depune în două exemplare, (unul fiind destinat Serviciului Român de Informaţii, următoarele documente:
-cererea de acordare adresată inspectoratului judeţean de poliţie sau DGPMB, după caz, pe raza căruia îşi are sediul social societatea;
-actul constitutiv al societăţii comerciale, atestat sau autentificat;
-dovada de rezervare a denumirii pentru înscrierea societăţii la Oficiul registrului comerţului;
-documentele conducătorilor societăţii, respectiv:act identitate, curriculum vitae (elaborate conform HG 1021/2004), acte de studii, dovada pregătirii de specialitate; certificate medicale şi psihologice eliberate de laboratoare sau cabinete autorizate la categoria aplicată în domeniul securităţii naţionale, declaraţii că nu au făcut parte din structuri de informaţii străine, organizaţii secrete transnaţionale şi nu au colaborat cu acestea, certificate de poliţist sau autentificate de notar;
-declaraţii de neimplicare în activitatea firmei pentru asociaţii sau acţionarii care nu vor deţine funcţii operative în societate;
-documentele ale soţului/soţiei sau persoanei cu care conducătorii societăţii coabitează;
Eliberarea avizului de principiu se face după efectuarea verificărilor prevăzute la Secţiunea I din Anexa nr.1 a HG nr.1010/2004. conţine referiri la obiectul de activitate, denumirea societăţii, avizarea asociatului/asociaţilor şi personalului de conducere (cu nominalizarea acestora, inclusiv CNP), avizul emis fiind valabil şi în procedura de licenţiere.
Nu se poate acorda avizul de principiu în situaţia adoptării de denumiri, însemne asemănătoare sau de natură să creeze confuzii cu cele ale autorităţilor statului, organismelor internaţionale ori altor societăţi licenţiate, fapt interzis de art. 22 alin.4 din Legea nr.333/2003.
atentie in cazul care vreti sa aveti si activitatea de monitorizare sisteme antiefractie. In acest caz trebuie sa aveti in dotare 2 dispecerate, unul in functie si unul pentru cazuri deosebite, ( stricarea unui dispecerat ). Actele dispeceratului trebuie sa fie depuse la politie, impreuna cu un model dupa uniforma agentilor, emblema, aparatura din dotare la sediul societatii si a agantilor de paza si interventie rapida.
Deasemenea in cazul in care la sediul societatii aveti armament, camera de depozitare trebuie sa fie un spatiu inchis, dotat cu sistem antiefractie ( sirena, transmisie , senzor trepidatii si geam spart ) si sa tineti o evidenta a munitiei intrate si iesite.
Pentru mai multe detalii legate de acest domeniu iti stau la dispozitie