in urma unei interventii de inlocuire al unei tevi fisurata de apa calda ,instalatorul adus de administrator a inlocut-o cu una de cupru care este supradimensionata si care a dus la dereglarea apometrului care avea o vechime de peste 9 ani si la un index mai mare de consum ,de aproape 80 mc apa calda .Valoare nereala si contestata de mine administratorului .in urma citirii de catre acesta la mai putin de 5 zile de la reparatie cand am constatat diferenta de la ultima citire .am fost pus la plata acestui consum aberant fara a se tine cont ca s-a defectat.Am dus apometrul la Biroul de metrologie legala si am obtinut un buletin metrologic care atesta faptul ca apometrul este respins metrologic si indica valori mai mari decat valorile maxime admise.in final presedintele refuza sa corecteze cota de consum de apa solicitandui un calcul cu o medie a consumului pe 6 sau 12 luni in urma si aceea sa fie cota pe luna in care apometrul a contorizat defect .Cum pot combate aceasta decizie pe cale amiabila cu Norme de consum si cu Decizii ale consiliului Local din Bucuresti in care as putea sa-l informez ca este aberanta masura decisa .Cu multumiri anticipate celor ce vor raspunde .=D>=D>=D>
Precizarea dvs conform careia presedintele de asociatie ,refuza sa corecteze cota de consum,desi ati dovedit prin buletinul metrologic ca apometrul este respins metrologic,
dovedeste ca amiabil,nu exista solutionare
Initial solicitati presedintelui de asociatie sa comunice oficial temeiul juridic in baza caruia refuza sa dispuna corectarea consumului inregistrat
In caz de dezinteres sau raspuns defavorabil sesizati oficial serviciul specializat din primarie
Aveti dreptul sa formulati contestatie in termen de 10 zile de la afisare listei de plata a cotelor de intretinere, invocand concluziile biroului de metrologie.
Presedintele de asociatie de proprietari are obligatia sa raspunda la contestatie in termen de 7 zile