NU i-a dat pe toti in judecata , insa sigur a cesionat creantele firmelor de recuperari ....
Informatii de la Vodafone
1. Ca orice comerciant, folosim un procedeu legal de recuperare a sumelor datorate de catre clientii nostri, pentru servicii prestate si neachitate. Conform legii, dupa 30 de zile de la scadenta facturii neachitate, un client debitor va fi contactat de o companie specializata in colectarea debitelor.
2. Aceste informatii sunt confidentiale.
3. La valoarea neachitata a facturii se adauga penalitati, in functie de numarul de zile care s-au scurs de la data la care factura a devenit scadenta. Procentul penalitatilor este specificat in contractul incheiat cu fiecare client in parte. De asemenea, la acestea se pot adauga cheltuieli rezultate in urma procedurilor de recuperare si, acolo unde este cazul, cheltuieli generate de executarea silita.
4. Aceste informatii sunt confidentiale.
5. Pentru orice informatii legate de procedurile firmelor care colecteaza debite, va rugam sa va adresati direct acestora. Noi nu va putem oferi detalii despre procedurile pe care le aplica acestia, in activitatea lor.
5. In acord cu practicile de succes internationale pentru diminuarea debitelor si respectand cu strictete prevederile legale romanesti, Vodafone Romania incearca, in primul rand, sa convinga clientul debitor sa-si achite facturile restante pentru a-si reduce gradul de indatorare.
[ link extern ]