Buna ziua,
Familia noastra cu 4 membrii traim in Italia (rezidenti),vrem sa incetam activitatea cu o firma de telefonie+cablu+TV .Nu am facut cerere de incetarea contractului cu acestia,dar am vrut sa depunem o cerere de acest tip si ne-au refuzat, deoarece trebuia sa asteptam ( numai 1 pana 5 ale lunii primesc aceasta cerere de debransare), iar noi trebuia sa fim la serviciu in Italia si nu puteam astepta.
Am platit abonamentul din august 2011 pana acum, fara sa beneficiem de serviciile lor,bineinteles ca e corect ,atata timp cat nu ne-au primit cererea respectiva.
Am trimis-o pe sora mea, care e in tara, sa depuna cererea in numele nostru si au spus ca:"Sa vina titularul!"si din nou ne-au refuzat.
Urmatoarea miscare a surorii mele va fi sa depuna o plangere la OPC-Suceava, dar parca vad ca nici asa nu se rezolva nimic.
Ce ma sfatuiti sa fac?
Multumesc!
Cererea se poate trimite si pe e-mail. Sunt obligati sa primeasca si sa inregistreze cererea indiferent de data la care este depusa si in termen de 30 de zile de la data depunerii sunt obligati sa isi ridice echipamentele, sau, in functie de prevederile contractuale, sa mearga cineva din partea voastra sa le predea.
Notificare de incetare a contractului trimisa prin posta recomandata cu confirmare de primire!!!
~ final discuție ~
Alte discuții în legătură
Taxa de rebransare
lumifatu
Buna ziua,
Spuneti-mi va rog, taxa de rebransare la reteaua de cablu este legala?|
Nici macar nu am fost debransata, ulterior ar fi trebuit sa solicit o ... (vezi toată discuția)