incepand cu 3 ianuarie un salariat are Concediu Medical.
am primit certificatele medicale .
nu stiu daca se mai completeaza si se mai transmite Raportarea concedii medicale catre CAS.
multumesc,
o seara frumoasa tuturor (cam friguroasa )
Dupa cate cunosc,se mentine obligatia prevazuta la (6)art.81 Norme 60/32 si anume: "Angajatorii au obligaţia să transmită casei de asigurări sociale de sănătate, în termen de maximum 6 zile de la data la care au fost înştiinţaţi cu privire la apariţia stării de incapacitate temporară de muncă, lista persoanelor angajate aflate în incapacitate temporară de muncă, precum şi datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor şi unitatea în care funcţionează acesta şi declaraţia prevăzută la alin. (2), dacă au solicitat-o."
Cat despre cm,se raporteaza cand exista de recuperat sume reprezentând indemnizaţii achitate care depăşesc obligaţia lunară de plată a contribuţiei pentru concedii şi indemnizaţii, ,respectiv Centralizatorul privind certificatele de concediu medical prevăzut în anexa nr. 18din Norme.