avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 515 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept penal - probleme serioase cu ... Citatie judecatorie
Discuție deschisă în Drept penal - probleme serioase cu dreptul

Citatie judecatorie

Buna seara. SItuatia mea este urmatoarea:
Lucrez ca agent vanzari si am fost anuntat de catre banca ( unde predam banii din incasari) ca o bancnota de 100 lei este falsa. Am fost chemat la politie unde am dat declaratii si acolo m-au intrebat daca ma constitui parte civila pentru a-mi recupera pierderea in caz de se vor gasi falsificatorii, eu raspundand afirmativ. acestea s-au intamplat anul trecut.

Azi am primit acasa o citatie de la judecatorie ca sunt chemat in instanta in calitate de parte civila in proces cu falsificatorii pentru "Fond - initiere, constituire de grup infractional organizat legea 39/2003 art 7 + art 282 si art 215 cod penal"

Deoarece nu am mai fost pus in aceasta situatie am cateva nelamuriri: imi trebuie avocat sau pot sa ma reprezint singur ? pentru asemenea prejudiciu nu cred ca merita un avocat si daca pot obtine doar cei 100 lei cu cat am fost prejudiciat sau pot beneficia si de alte despagubiri. Cam cat dureaza un astfel de proces? Multumesc.
Cel mai recent răspuns: xuser , utilizator 03:20, 3 Februarie 2012
Este recomandat sa fiti aparat de avocat,nu este obligatoriu.

In cazul in care va angajati avocat ,veti recupera cheltuielile,cu onorariul avocatului, de la inculpat.
Ultima modificare: Miercuri, 1 Februarie 2012
Stefan Bicov, Avocat
Pentru 100 lei nu merita nici sa va prezentati, dar, sa mai angajati avocat...
Vreau sa ma prezint pentru ca e vorba de un principiu nu de 100 lei
Nu intotdeauna se vor putea recupera cheltuielile cu onorariul avocatului de la inculpat.
Daca acesta aplica principiul "ce-i pe mine e si-n dulap" :P, ca sa ma exprim academic, cheltuielile cu onorariul avocatului nu vor fi putea fi recuperate nicicand.