avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 814 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Transformare post?Promovare?
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Transformare post?Promovare?

Buna ziua, vreau si eu un raspuns competent pentru problema mea.
Sunt asistent medical principal -statistician, incadrata in serviciul de statistica si informatica al unui spital.Lucrez in acest serviciu de un an si jumatate, iar vechimea mea ca asistent medical este de 18 ani. Anul acesta am absolvit Facultatea de Stiinte Economice, Specializarea Management. Vreau sa stiu daca incadrarea mea ca economist in acest serviciu,poate fi o promovare pe post, sau trebuie sa fiu incadrata ca economist debutant? Pentru a-mi indeplini sarcinile din fisa postului ca asistent medical statistician ,imi sunt necesare cunostintele dobandite in facultate (de statistica, informatica, contabilitate), cunostinte dobindite pe banii mei, si nu mi se pare corect sa fiu incadrata ca debutant, si sa trec de la un salariu de 1012 lei la un salariu de 680 de lei, in conditiile in care eu am platit studiile, si consider ca numai cunostintele dobandite in timpul scolii pentru asistent medical, nu sunt suficiente pentru cerintele postului pe care il ocup acum .Pot sa afirm ca o persoana care are numai studii medicale de nivel mediu, fara alte studii complementare, nu pooate face fata cerintelor acestui post. Eu eram in anul II de facultate cand am fost incadrata aici. Poate fi transformat acest post de asistent medical statistician in econimist si sa fiu promovata pe post?


Cel mai recent răspuns: elisabeta_karla , utilizator 11:09, 7 Aprilie 2009