Buna ziua!
Sunt studenta in anul II, la taxa si am niste probleme cu tatal meu legate de pensia alimentara. Tatal meu imi da pensie alimentara numai dupa cate 2-3 saptamani in care il sun in fiecare zi si il rog sa imi trimita bani ca am nevoie, iar raspunsul acestuia este ca imi trimite in aceeasi zi, dar niciodata nu face asta. Imi trimite pe luna cam 300 de lei. El mai are un fiu din actuala casatorie. Conform art. 530 (1) tatal meu trebuie sa imi plateasca pensie alimentara atat timp cat sunt la facultate si nu mai tarziu de varsta de 26 de ani. Parintii mei au divortat cand aveam 2 luni si pe el nu l-a interesat deloc educatia mea, sa vina sa ma vada din cand in cand sau macar sa imi dea un telefon. Mereu cand ma intalnesc cu el sau chiar la telefon ma jigneste, dar nu in mod direct, face glume pe seama mea. Toata viata lui si-a batut joc de mine, dar si de mama mea atat timp cat au fost casatoriti. As dori sa il dau in judecata pentru a primi pensia alimentara la timp si nu dupa multe implorari ca si cum as fi un strain care ii cere bani mereu. M-am saturat sa fiu draguta cu el si el sa isi bata joc de mine. Anul acesta l-am rugat din octombrie de cand a inceput facultatea, sa puna bani deoparte pentru taxa de facultate, iar in ianuarie (dupa ce i-am amintit si in decembrie) cand l-am sunat sa ii zic de taxa, mi-a trimis doar 300 de lei din 1250 de lei pt un semestru, spunand ca el atat are si nu poate sa imi dea mai mult, asigurandu-ma in decembrie ca imi trimite "fara nicio problema", asa cum ma "asigura" mereu ca imi trimite bani. Momentan nu sunt angajata nicaieri si nu am posibilitatea sa ma intretin singura de aceea am nevoie si de ajutorul lui, iar el nu intelege. Deoarece nu am prins loc la camin, sunt nevoita sa stau in chirie, tatal meu nu contribuie nici la aceste cheltuieli. Cu banii ma ajuta tatal meu vitreg, care acum este separat de mama mea. Acest lucru nu il impiedica sa ma ajute, desi normal nici nu ar trebui sa faca el asta, ci tatal meu.