avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 531 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Recurs cerere pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Recurs cerere pensie alimentara

Domnilor si doamnelor avocati , am si eu o intrebare. Sunt student in anul 2 de facultate , in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica , Universitatea Bucuresti. L-am dat pe tatal meu in judecata pentru pensie alimentara, iar el a facut recurs, motivand ca a fost dat afara de la locul de munca cu decizia legii 53/2003 , art.65 lit I.Acesta ia somaj , dar spune ca nu are nici un venit. In plus , a primit salarii compensatorii de la fostul loc de munca,iar firma nu vrea sa imi dea o adeverinta pentru a o depune la dosar. Cum sa formulez o intampinare la acest recurs , pentru ca el refuza cu inversunare sa ma ajute sa imi termin studiile. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: MariusFulga , utilizator 18:28, 10 Iulie 2013
Conf. art. 65 Codul muncii (legea la care faceti referire), tatal dv a fost disponibilizat. Nu ati specificat cat a hotarat judecatoria sa plateasca cu titlu de pensie de intretinere. Avand in vedere faptul ca momentan sunteti in faza de reurs, iar tatal dv a ramas fara loc de munca, aveti toate sansele ca instanta de recurs sa stabileasca pensia de intretinere raportat la venitul minim pe economie.
Sumele compensatorii primite de tatal dv in momentul disponibilizarii nu intra in baza de calcul a pensiei.