avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 983 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Recurs cerere pensie alimentara
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Recurs cerere pensie alimentara

Domnilor si doamnelor avocati , am si eu o intrebare. Sunt student in anul 2 de facultate , in cadrul Facultatii de Matematica si Informatica , Universitatea Bucuresti. L-am dat pe tatal meu in judecata pentru pensie alimentara, iar el a facut recurs, motivand ca a fost dat afara de la locul de munca cu decizia legii 53/2003 , art.65 lit I.Acesta ia somaj , dar spune ca nu are nici un venit. In plus , a primit salarii compensatorii de la fostul loc de munca,iar firma nu vrea sa imi dea o adeverinta pentru a o depune la dosar. Cum sa formulez o intampinare la acest recurs , pentru ca el refuza cu inversunare sa ma ajute sa imi termin studiile. Va multumesc
Cel mai recent răspuns: MariusFulga , utilizator 18:28, 10 Iulie 2013
.Acesta ia somaj , dar spune ca nu are nici un venit

Salariile şi alte venituri periodice, pensiile acordate în cadrul asigurărilor sociale, precum şi alte sume ce se plătesc periodic debitorului şi sunt destinate asigurării mijloacelor de existenţă ale acestuia pot fi urmărite:
a) până la jumătate din venitul lunar net, pentru sumele datorate cu titlu de obligaţie de întreţinere sau alocaţie pentru copii;
b) până la o treime din venitul lunar net, pentru orice alte datorii.
(2) Dacă sunt mai multe urmăriri asupra aceleiaşi sume, urmărirea nu poate depăşi jumătate din venitul lunar net al debitorului, indiferent de natura creanţelor, în afară de cazul în care legea prevede altfel.