avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 561 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Drept civil - moşteniri, drept de ... reducere transport pentru studenti
Discuție deschisă în Drept civil - moşteniri, drept de proprietate şi altele

reducere transport pentru studenti

sunt student cursuri de zi anul 1 la facultatea transilvania din brasov doresc sa aflu daca pot beneficia de reducere la transportul cu microbuze particulare din Sf. Gheorghe(CV). mentionez ca distanta dus intors este de 70 km
Cel mai recent răspuns: trope_doi , utilizator 01:17, 3 Noiembrie 2008
Pentru a avea un raspuns concludent, trebuie sa va adresati direct acelei firme de transport particulare de care vorbeati; acum, daca nu e gratis tot traseul, poate aveti macar o reducere.:)
Teoretic, nu puteti beneficia.Puteti insa sesiza conducerea Facultatii cu aceasta problema si daca vi se aproba cererea, posibil sa beneficiati de reducere.
Din punctul meu de vedere, conducerea Facultatii dvs. hotaraste daca accepta aceasta reducere (total sau partial), diferenta trebuind eventual sa o suportati dvs., in situatia in care vi se accepta reducerea partiala.
Incercati, nu aveti ce pierde!
Putin probabil ca cei din conducerea UTBv sa accepte o eventuala cerere in acest sens, dar – cine stie?! – daca sunteti un student eminent si nu ati implinit varsta de 26 ani... Poate sunteti mai multi in situatia aceasta – cei din Liga ce zic?

Cat despre societatea de transport, nu cred ca vor face pt dv aceasta reducere deoarece trebuie intocmite destule hartii, trebuie aprobare de la primarie, calcule altfel facute etc si nu e avantajos pt firma daca nu sunt multi (dar multi!) studenti care sa foloseasca serviciile lor de transport. Doar sa va intelegeti cu patronul, in ideea ca circulati zilnic, de doua ori - sa va "sponsorizeze" (e legal).

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură