Conform Legii 211 (din cate am inteles) orice societate, indiferent de specificul activitatii ei devine detinatoare de deseuri (de exemplu hartie, sticle, plastice). Acesta inseamna ca trebuie sa desemneze o persoana din cadrul unitatii care (asa cum spune si legea) sa urmareasca şi să asigure îndeplinirea obligaţiilor prevăzute de prezenta lege sau să delege această obligaţie unei terţe persoane. Despre ce obligatii este vorba? Nu este vb de societate care desfasoare activitate de colectare sau tratare a deseurilor.
Astept cu interes orce aspect legat de aceasta Lege 211/2011
Eu deocamdata am inteles asa - ca orice operator detinator de deseuri trebuie sa aiba o persoana care sa se ocupe cu acesta problema care sa fie instruita. Nu ma inteles cine are obligatia sa aiba un audit de deseuri?
Ai inteles bine. Societatea trebuie sa faca o decizie interna prin care delega pe cineva care are cursuri de specialitate sa se ocupe de deseuri. Daca nu exista aceasta posibilitate trebuie sa se apeleze la un serviciu extern.(art 22. alin 3 si 4). Amenda este de 20.000- 40.000 lei. Nu va jucati cu garda de mediu. Eu am primit amenda 50.000 de lei pt ca nu am AVUT NOXELE FACUTE LA O AMAMRATA DE CENTRALA TERMICA...
Legea 211/2011
negrila
Ma poate ajuta cineva cu un model de decizie numire persoana responsabila cu deseurile? Nu stiu cum sa intocmesc un astfel de act, si nici cum se numeste ... (vezi toată discuția)