Am avut un S.R.L., in care am fost actionar unic. Acest S.R.L. a fost radiat conform cu art.30 din Legea 359/2004, modificata si completata prin OUG. Nr. 75/2004, pentru care s-a constatat dizolvarea de drept prin incheiere a judecatorului delegat la Oficiul Registrului Comertului.
Mai trebuie sa mai pastrez documentele de contabilitate sau pot sa le arunc? Ce lege reglementeaza acest fapt?
Potrivit prevederilor art. 35 alin. (4) din Legea Contabilităţii nr. 82/1991 republicată, în caz de încetare a activităţii persoanelor prevăzute la art. 1, situaţiile financiare anuale, precum şi registrele şi celelalte documente la care se referă art. 25 se predau la arhivele statului, în conformitate cu prevederile legale în materie.
ART. 25
(1) Registrele de contabilitate obligatorii si documentele justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitatea financiara se pastreaza in arhiva persoanelor prevazute la art. 1 timp de 10 ani, cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost intocmite, cu exceptia statelor de salarii, care se pastreaza timp de 50 de ani.
(2) Prin exceptie de la prevederile alin. (1) se pot stabili, in mod justificat, prin ordin al ministrului finantelor publice, registrele de contabilitate si documentele justificative care se pastreaza timp de 5 ani.
Inchidere firma
larisad
Daca doresc sa inchid o firma cat timp trebuie sa am actele in arhiva? Pt ca as dori sa deschid alta si sa trec tot ce am detinut in prima .va multumesc! (vezi toată discuția)