In Martie 2011 m-am angajat la un magazin de metalo-chimice,am luat marfa in primire impreuna cu o colega, aceasta fiind angajata acum vreo 10 ani la acest magazin.La primul inventar efectuat in Septembrie 2011 am iesit lipsa 7000 lei,am repetat inventarul in Decembrie 2011 si am iesit lipsa 9000 lei.Intrebarea este :Au dreptul patronii sa imi impute banii chiar daca sunt angajata ca muncitor necalificat?Am gasit in lista de inventar cateva modificari facute de colega mea,dar nu cred ca pot dovedi ca ea a luat acesti bani.Inventarul nu a fost facut de o comisie ci de noi doua si calculat de patroni.Va multumesc
Daca la data angajarii,ati efectuat un inventar de luare in primire a unei gestiunii,ati semnat listele,,indiferent de incadrarea dvs.,da va poate imputa minusul constatat ,dar nu numai dvs. ci si colegei,fiind vorba din cate inteleg despre gestiune colectiva.
Daca insa nu s-a efectuat acest inventar in martie,patronul nu poate dovedi ca lipsa in gestiune depistata in septembrie provine dupa martie 2011.Cat despre modificarile din liste,daca aveti dubii ,refuzati semnarea listelor ,specificand motivul refuzului.Nici faptul ca nu s-a efectuat inventarul de catre o comisie din care sa faca parte in afara de gestionari si cineva din contabilitate sau o alta persoana in drept numita printr-o decizie ,nu mi se pare corect.
Lipsa inventar
BlackAdder
Buna ziua. Va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o problema: acim in an de zile m-am angajat la un magazin metalo-chimic, am facut inventar si am constatat ca ... (vezi toată discuția)
Inventar cu probleme
Beauty
Buna ziua
As dori va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine cum se face un inventar corect
M-am angajat la o firma in functia reprezentat vanzari si timp de 1 ... (vezi toată discuția)