avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 426 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul muncii - contract de ... Indemnizatie pentru cresterea copilului
Discuție deschisă în Dreptul muncii - contract de muncă, demisie, salariu şi altele

Indemnizatie pentru cresterea copilului

sunt studenta in anul II - cursuri de zi la o facultate privata.nu mai lucrez din luna decembrie a anului 2010 deoarece am fost disponibilizata.voi beneficia de indemnizatie?sunt unicul intretinator al fetitei mele de 4 ani nefiind casatorita legal.are vreo importanta acest lucru?
Cel mai recent răspuns: rhyanna , utilizator 16:51, 12 Februarie 2012
De ce doriti sa beneficiati de somaj sau de indemnizatia pentru CCC?
daca doriti sa obtineti un venit de la stat, consediu de crestere a copilului nu il mai puteti obtine deoarece fetita are 4 ani, dar puteti obtine o alocatie de sprijin a familiei, avand in vedere ca nu lucrati si aveti o familie mono parentala(mama+fica) consultati un asistent social din cadrul sistemului public de asistenta sociala; de la primaria pe raza careia aveti domiciliul.
ce as vrea concret sa stie e urmatorul lucru:sunt studenta in anul II cursuri de zi la o facultate privata.sunt insarcinata si as vrea sa stiu daca voi beneficia de indemnizatie pentru cresterea copilului.
Potrivit art. 2 (1) din OUG nr.111/2010, daca ati realizat în ultimul an anterior datei naşterii
copilului, timp de 12 luni venituri din salarii, venituri din activităţi independente, venituri
din activităţi agricole supuse impozitului pe venit atunci veti beneficia de indemnizatia pentru CCC.