avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 556 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Învăţământ - probleme ... diploma spiru haret 2008 - posibila incadrare ca ...
Discuție deschisă în Învăţământ - probleme juridice conexe

diploma spiru haret 2008 - posibila incadrare ca profesor in invatamantul primar?

am absolvit cu diploma de licenta in 2008 sociologie-psihologie,ID,4 ani,spiru haret
si lucrez ca invatator.este recunoscuta diploma pentru incadrarea ca profesor invatamant primar?
Cel mai recent răspuns: elena138 , utilizator 13:57, 13 Februarie 2012
OG nr. 10/2009 privind dreptul studentilor inmatriculati la formele de invatamant la distanta sau cu frecventa redusa de a continua studiile la programe de studii de licenta autorizate sa functioneze provizoriu sau acreditate. Ordonanta 10/2009
Art. 3
(1) Studentii ciclului universitar de licenta inmatriculati in anul I in perioada 2005—2008 la specializari/programe de studii organizate la forma de invatamant la distanta au dreptul de a-si continua studiile la specializari/programe de studii autorizate sa functioneze provizoriu sau acreditate potrivit unei metodologii aprobate prin ordin al ministrului educatiei, cercetarii si inovarii, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
(2) De dreptul prevazut la alin. (1) beneficiaza si studentii ciclului universitar de licenta inmatriculati in anul I in perioada 2005—2008 la specializari/programe de studii organizate la forma de invatamant cu frecventa redusa.

Ordinul ministrului educatiei 5202/2009
www.avocatnet.ro/content/art...

Ordinul MECTS nr. 4.235/2010 - aprobarea Metodologiei privind monitorizarea speciala a Universitatii "Spiru Haret" din Bucuresti