Pentru luna ianuarie 2011,am depus o decl.112 cu 0,pentru ca nu aveam nici un angajat in acea luna,la ghiseu la anaf in termen si cu nr de inregistrare;iar acum cateva zile primesc o notificare de la anaf prin care mi se aduce la cunostinta ca nu am depus decl. 112 pentru 01.2011pt.toate celelalte contributii din d112 in afara de impozit pe salarii.Am intrebat la anaf si mi-au spus ca din cele 10 creante nu s-a inregistrat decat imp.pe salarii si sa depun inca o declaratie pe cd la ghiseu sa o suprascrie ceea ce am si facut .dar? surpriza ! cand am verificat pe site la stare declaratii imi apare eroare cu specificatia:A mai fost depusa o declaratie initiala valida pentru aceeasi perioada.Deci ,ce-i de facut?
Cat timp ati mai depus o declaratie D112 pt. luna 01/2012 si a fost acceptata de finante, orice alta declaratie D112 depusa pt. luna 01/2012 trebuie sa fie marcata ca fiind rectificativa.
Daca nu ati avut salariati, atunci vedeti ca toate contributiile sociale (angajat si angajator) sa fie raportate cu valoarea zero.
pai eu cu zero le-am raportat pe toate dar nu s-a inregistrat decat impozitul pe salarii celelalte obligatii -nu cu toate ca pe formularul tiparit apar toate.
Deci in concluzie eu trebuie sa fac acum o rectificativa nu ce mi-au spus specialistii finantelor,asa am gandit si eu ca treb. sa fac ,dar......le-am respectat decizia