Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
Directorul unitatii nu elibereaza o adeverinta de salariu, necesara in vederea obtienerii unui imprumut la o banca. Exista o reglementare care sa-l oblige si in ce termen ar putea fi obligat sa emita o astfel de adeverinta?
A se vedea art. 40 alin 1 lit. h !!!
In cazul acesta obligativitatea decurge din art. 34 alin 5:'' la solicitarea salariatului sau a nunu fost salariat, angajatorul este obligat sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de acesta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca , in meserie si in specialitate''
termenul este de 30 de zile
Legislatia specifica nu stabileste un termen in care angajatorul sa fie obligat sa elibereze adeverinte..... prin urmare, nu exista niciun ermen de 30 de zile ...
Puteti face o sesizare la ITM in acest sens sau sa va adresati instantei de judecata solicitand obligarea angajatorului la eliberarea acesteia.