Am primit saptamana trecuta o somatie prin care mi se cere sa platesc aprox. 9000 ron (90 mil lei vechi) reprezentand impozite aferente salariului (~5000ron) neachitate si penalizari (~4000 ron).
In 2002 am inceput sa lucrez ca reprezentant Avon si mi-am facut PFA.
O colega mi-a recomandat sa-mi fac si carte de munca si sa platesc impozitele la stat... in felul asta putand acumula vechime.
Am depus o parte din actele pentru a face cartea de munca, mai putin o adeverinta de student pe care mi-o cereau, dar pe care pana la urma nu am mai dus-o. Am crezut ca nu s-a mai facut nimic.
Am fost la casa de pensii unde mi-au spus ca figurez in evidentele lor ca trebuind sa platesc impozite.
Le-am spus ca din 2005 sunt angajata cu carte de munca... si au spus ca in acest caz trebuie sa platesc "doar" vreo 5000 ron.
Ce pot sa fac in acesta situatie? Mi se pare absurd si abuziv sa mi se ceara sa platesc la 6 ani dupa ce am facut acea cerere. De ce nu am fost anuntata intre timp?
Daca aveti nevoie de mai multe informatii va rog sa-mi spuneti. As putea sa fac ceva pentru a scapa de plata acestor taxe ?
Casa de pensii nu are de-a face cu toate retinerile din salarii .... ei va pot soma sa platiti numai CAS-ul aferent contractului de asigurare incheiat cu ei .
Cred ca este vorba despre CAS asa cum spunea si d-ul Elis.
Nu stiu daca ai incheiat un contract cu Casa de Pensii sau ai facut doar o cerere de asigurare sau cam asa ceva.
Daca a fost incheiat un contract, atunci acesta se reziliaza automat dupa un termen de neplata.